[Pardus-kullanicilari] Disk bülümlerini göremiyorum

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
14 Eki 2006 Cmt 12:19:16 EEST

14 Eki 2006 Cts 12:09 tarihinde, Mustafa ŞEN şunları yazmıştı:
> 13 Eki 2006 Cum 23:16 tarihinde, M.Kemal AYYILDIZ şunları yazmıştı:
>
>      Merhaba;sorununuzla ilgili olarak bu listede daha önce önerilen bir
> uygulamayı hatırlatmak istedim: ''Tasma-Kullanıcı ekle-çıkar'' bölümünde
> kendi kullanıcı adınızı ''disk grubu''na eklemeniz gerekebilir. Her ne
> kadar ilgili bölümde bunun nasıl yapıldığını ben bulamamış olsam da bir de
> siz deneyebilirsiniz. Ayrıca aşağıdaki link'e tıkladığınızda açılacak
> sayfayı bir okursanız belki işinize yarayacak bilgiler bulabilirsiniz.
> Kolay gelsin...

> [...]

     Tekrar merhaba; iletinizi gönderildiğinde, yani akşam okumuştum. 12 saat
sonra cevap yazdım ve cevap yazarken iletiyi tekrar okumama gafletinde
bulundum.Siz disk grubuna ekleme işlemini yaptığınızı zaten belirtmişsiniz.
Hatam için özür diliyorum.Saygılar...
     Mustafa ŞEN