[Pardus-kullanicilari] Disk bülümlerini göremiyorum

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
14 Eki 2006 Cmt 12:09:15 EEST

13 Eki 2006 Cum 23:16 tarihinde, M.Kemal AYYILDIZ şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> Disk bölümlerini görememe problemim hal paketi ile ilgili güncellemeden
> sonra da, bugün yaptığım güncellemeden sonra değişmedi. Pardusun kurulu
> olduğu bölüm hariç diğer parçaları göremiyorum. Kullanıcı ekle çıkarttan
> kullanıcımı disk grubuna da ekledim. Bir değişiklik olmadı. Kurulu olan
> iki bilgisayarda da aynı problem devam ediyor. Neyi kaçırıyorum acaba ?
> Saygılar

     Merhaba;sorununuzla ilgili olarak bu listede daha önce önerilen bir
uygulamayı hatırlatmak istedim: ''Tasma-Kullanıcı ekle-çıkar'' bölümünde
kendi kullanıcı adınızı ''disk grubu''na eklemeniz gerekebilir. Her ne kadar
ilgili bölümde bunun nasıl yapıldığını ben bulamamış olsam da bir de siz
deneyebilirsiniz. Ayrıca aşağıdaki link'e tıkladığınızda açılacak sayfayı bir
okursanız belki işinize yarayacak bilgiler bulabilirsiniz. Kolay gelsin...

     http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=3293

     Mustafa ŞEN