[Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek

mengucek mengucek at gmail.com
11 Eki 2006 Çar 23:14:10 EEST

11 Eki 2006 Çar 22:59 tarihinde, soner şunları yazmıştı:
> system.base kurabilirsek sanırım düzeltmek için
> önemli bir adım atabileceğiz

merhaba..
bu beni aşan bir sorun..
ben özellikle "/var/cache/pisi/packages" dizinindeki pisi paketlerini silmenin
önemli olmadığını sistemi etkilemeyeceğini hatırlatmak istemiştim..
dilerim yardım eden olur..
ben sıkıştığım ve çözemediğim zaman.. önemli dosyalarımın yedeklerini alıp
pardusu yeniden kuruyorum :)
kolay gelsin..

bu arada: mesajların konu başlıklarını değiştirerek yazmanız doğru bir yöntem
değil.. bu mesajların hepsi gruba geliyor zaten..
özel mesaj yazmak istediğinizde o kişinin adresini kullanın..