[Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek

soner soneratar at gmail.com
11 Eki 2006 Çar 22:59:56 EEST

merhaba..
mesajları takip edemedim ama..
eğer "/var/cache/pisi/packages" dizinini bilerek ya da bilmeyerek
sildiyseniz.. boş olması normal.. (lazım değilse silmenin bir sakıncası yok)
siz yeni paket yükleyene kadar orası boş kalacak.. :)
yanlış hatırlamıyorsam.. "paket yöneticisinde" paketleri göremiyorum
diyordunuz.. veri tabanını güncelleyince; onlar yerine geldiyse ve başka
sorun yaşamıyorsanız.. sizin sorunuz yok :)

malesef yerine gelmedi

ille "/var/cache/pisi/packages" dizininde paket göreyim diyorsan..
daha önce olmayan bir paket yükle.. olsun :)

denedim ancak
snr at snrtr ~ $ sudo pisi it gaim
Password:
Emniyet mandalı: taban sistem bileşeni system.base bulunamadı
Program sonlandırıldı.
Paket gaim bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

bilmediğim-anlamadığım bir konuya maydanoz olduysam.. özür dilerim..
kolay gelsin..

bilakis çok teşekkür ederim system.base kurabilirsek sanırım düzeltmek için
önemli bir adım atabileceğiz
hoşçakalın