[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a3

Ferhat Cengiz cerkez57 at gmail.com
9 Eki 2006 Pzt 22:53:38 EEST

Evet doğrulamayı yaptım. İlk cd yi Nero ile yazmıştım, 2. cd'yi K3B ile
yazdım ve kontrolünüde yaptım! Zaten kurulumda hiç sorun yaşamadım ve bir
iki kere bilgisayarı açıp kapattım en son güncellemeleri yaptım! Sonra KDE
açık konumda takılmaya başladı önce, sonrada hiç açılmadı! Halada açılmıyor!
Ben Debian Testing Etch kurdum şu an için ! Ama Pardus son kullanıcı için
daha hazır durumda diyebilirim! Sanırım 1.1 stabil sürüme kadar bunlar devam
edecek nede olsa Alfa, Beta bile değil!