[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a3

selim ok selimok at gmail.com
9 Eki 2006 Pzt 21:37:31 EEST

Dosyayi indirdikten sonra dogrulama yaptiniz mi?
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Kurulur adresinde  Pardus'u
edinmek basligi altinda dogrulama(kontrol) hakkinda bilgi
edinebilirsiniz.

Hatasiz indiriliginden emin olduktan sonra, hangi programla cd'ye
yaziyorsaniz onunla birde cd'ye dogru yazilip yazilmadigini kontrol
edebilirsiniz. Böylece hic olmazsa bu olasiliklari devre disi
birakabiliriz.

Iyi calismalar.
Selim

08.10.2006 tarihinde Ferhat Cengiz <cerkez57 at gmail.com> yazmış: