[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a3

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Eki 2006 Paz 15:26:28 EEST

Arkadaşım
açılırken donma olduğu noktada Ctrl Alt+F2 yap akabinde donma olunca Ctrl D
yap tekrar donarsa ekranda yazılı olan Error satırını bir kenara not et aynı
konumla birkez karşılaştığımd [Errno 30] hatası almıştım mudur açılışta bazı
satırları okuyamıyor galiba İndirdiğim Pardus alpha 3 ü tekrar Cd ye
yazarken kayıt hızını 30x olarak seçtim diğer disk bölümüne alpha 3 ü kurdum
açılış gayet seri ve normal yüksek hızda kaydedip yüklediğim bölüm arasıra
donup kalıyor resetliyor veya ctrl alt F2 yapıp peşpeşe Ctrl D yaparak
açıyorum.Kolay gelsin

08.10.2006 tarihinde Ferhat Cengiz <cerkez57 at gmail.com> yazmış: