[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a3

selim ok selimok at gmail.com
8 Eki 2006 Paz 15:04:15 EEST

Merhaba,
Bu hatayi http://bugs.pardus.org.tr/ adresinden Yeni bir hata raporu
girişi<http://bugs.pardus.org.tr/enter_bug.cgi>'ne tiklayarak,
bildirirseniz, gelistiriciler daha hizli müdahale
edebilirler. Mümkünse hangi asamada takiliyor, takilinca ekranda son olarak
ne görüyorsunuz gibi detaylarida bildirirseniz, sorunun cözümü acisindan
yararli olur.

Iyi calismalar.
Selim

08.10.2006 tarihinde Ferhat Cengiz <cerkez57 at gmail.com> yazmış: