[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
6 Eki 2006 Cum 22:19:34 EEST

06.10.2006 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış:

> Ali Işıngör, kırıcı, ezici, aşağılayıcı ya da sert birşey söylememiş ki. Benim
Önerilerimi bu konu altında yapmamın nedeni,sözünü ettiğiniz arkadaşı
eleştirmek için değildi.Beni çok rahatsız eden birşey olsaydı,bu
listeye değil,doğrudan arkadaşa yazar diğer kullanıcıları gereksiz
yere meşgul etmezdim.Uzun bir tartışma dizisi okuyunca buraya yazdım.
Ama konuyu algılayış biçiminize ayak uydurmaya kalkarsam,işte
gördüğünüz gibi kullanıcılara ve Pardus'un gelişimine yararı olmayan
onlarca mesajı yazar dururuz.
Önerimde anlatmaya çalıştığım olumsuzluk işte tam da bu.(Bu yazdığım
ileti dahil)
Saygılar.