[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
6 Eki 2006 Cum 22:05:51 EEST

ali ışıngör hocamın yardımcı olmaya çalıştığının biz de farkındayız, lakin şu anda birilerine saldırmakta olduğunuzun da farkındayız...
  Lütfen tarafsız olmaya çalışın biraz...

Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazdı:
  huseyin bilen wrote On 06-10-2006 20:49:   Sayın Arkadaşım
Belki tam anlatmak istediğimi anlatamadım galiba.Bu listede hepimiz kardeş sayılırız hepimizin tek düşüncesi herşeyi ile  bizim olan işletim sistemimizin yeterli olgunluğa ulaşması geç çıktığımız bu yolda hızla mesafeyi kapatmak.Bilgisayarımda Pardus 1.0 kararlı  sürümde bütün işlemlerimi yaparken bir diğer partition unda Pardus 1.1 Alpha 2 diğerinde Alpha 3 yüklü elimden geldiğince kurcalıyorum topallayan kısmı olduğunda hata.pardus.org.tr ye geçiyorum.Printer tanıtımını Alphada gerçekleştiremememi sorun yapmıyor sabırla geliştirici arkadaşların sorunun çözüldüğü haberini bekliyor ve bu sitede sitemli veya sitemsiz olarak dile getirmiyorum.Demek istediğim hepimiz heycanlıyız bir an önce tüm sorunların aşılmasını bekliyoruz ve tabi bu arada geliştirici arkadaşlar haricinde geniş linux bilgisi olan arkadaşlar da sorunun çözümü yönünde yardımcı olursa bu süre daha da kısalır.Tüm Pardusa gönül
 verenlere ve geliştiricilerine kolaylıklar diliyorum.Saygılar
Ben sizin mesajınıza cevap yazdım, ama sizin söylediklerinizi doğrudan hedef almak istememiştim. Zaman zaman bu grupta birileri, bence doğru olan ve gayet normal bir üslupla, birşey diyor ve bunun üzerine dostluk, kardeşlik ve dünya barışı mesajları ardarda geliyor. Elbette sizlerin bu mesajları yazmanıza bir diyeceğim olamaz, ama müsade ederseniz ben de bu örnekte Ali Işıngör'ün yanlış birşey yapmadığını düşündüğümü ifade edeyim. Kimin yazdığını hatırlamıyorum (önemli de değil) ama geçen hafta içinde iki ayrı geliştiriciye de, alfa sürümü test sürümüdür ona göre kullanın dediler diye, böyle tepkiler kondu ve ardından yine bu lavanta kokulu mesajlar geldi.

Cevap yazmamın sebebi bunu bir tartışmaya çevirmek değil, siz uygar bir şekilde cevap yazdığınız için belki kendimi açıklamaktı (teşeükkür ederim). Zaten böyle de olmalı. Yoksa alır şapkamı giderim zaten, Pardus'u da bir daha kullanmam, küserim :)

--   Saygılarımla,  Atamert Ölçgen    www.muhuk.com  muhuk.blogspot.com  muhuk at jabber.org