[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

selim ok selimok at gmail.com
6 Eki 2006 Cum 00:32:58 EEST

Tartisma yapici olsun diye söylüyorum ama, sorunu "Alfa 3'te yazici ile
ilgili falan filan sorun var, cözüm üretebilen var mi?" seklinde sordunuzda
size, "Alfa budur kardesim!" mi dendi? Sitem etmek baska soru sormak baska.
Ne demek istedigimi anladiginizi umuyorum. Duygusal davranirsaniz bazi
seylerin yürümesi zor. Böyle böyle konusa konusa bu problemlerin üstesinden
gelmeliyiz diye düsünüyorum. Bir orta yol bulmali.

Selim