[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Eki 2006 Çar 16:02:15 EEST

 Merhaba,

03 Eki 2006 Sal 21:57 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Merhaba
> Ama, ama... garip bir durum meydana gelmedi mi?
> Şu an güncellemelerle alfa3 hale gelmiş diğer disk bölümlerine ulaşamayan
> ve cups u çalışmayan bir sisteme sahibim
> bu sorunlar hata olarak bildirildi ve sanırım hala çözülmedi, yoksa ben mi
> kaçırdım?

 Bahsettiğiniz sorunlar sadece iki paket ile ilgili sorunlar ve üzerinde
çalışılıyor. Depomuzda denenmesini umduğumuz 1135 paket daha var.

> Yani bahsedilen linkten alfa3 ü indirenler bu hataları kucaklarında mı
> bulacaklar?
> Hataları zaten var olan bir sürümü yayınlamanın mantığı diğer bölümlerin
> test edilmesi midir?

 Bu sorunun iki cevabı var.

 1) Evet.

 2) Hatalı olmayan sürüm mümkün değil. Elbet hatalar olur. Ancak gelişime
katkıda bulunmak, sorunları yakalamak, "gerekli bilgileri içeren ve yapıcı"
hata raporları girmek isteyen kullanıcılar için "alpha2 indirip üzerine bir
cd boyutu kadar dosya güncellemesi yapmak (internetten indirmek kurmak vs.
vs. vs.), çözülmüş hatalarla tekrar uğraşmak" yerine yeni bir alpha3 ü temiz
bir sisteme kurmak çok daha iyi bir çözüm.

 "İsteyen" güncellemelerle alpha3 e ulaşabiliyor, "isteyen" alpha3 ü cd
halinde indirip kurabiliyor. Bunun nesi yanlış ?