[Pardus-kullanicilari] WIRELESS SORUNU RT2500 WIRELESS MINICARDBUS DIZUSTU PC

WWW.TEBESSUM.WEB.TR tebessum at tebessum.web.tr
5 Eki 2006 Per 12:46:33 EEST

Aslında windowstan indirdim ama pardustan Windows mount etmedigi icin
ulasamıyorum.:)) bu 72 k lık guncellemeye...
72 k icin cd kullancam sanırım.) bir bellek yok nre yazıkkı suan.
Hayır Ethernet icin gateway tanımlamadım. Configure etmedım ethernetimi
yani. Baglanmıyor..belki tekrar kursam pardusu duzelırmıkı..