[Pardus-kullanicilari] WIRELESS SORUNU RT2500 WIRELESS MINI CARDBUS DIZUSTU PC

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 09:36:48 EEST

 Merhaba,

05 Eki 2006 Per 04:01 tarihinde, WWW.TEBESSUM.WEB.TR şunları yazmıştı:
> Selamlar
> 1.1.A3 Alpha yı kurdum gayet guzel kuruldu ancak wireless i dhcp den
> otomatik ip almadı. Elımle gırdım. Baglan dedım baglandı. Wireless ımı
> otomatık tanıyor. Ancak modemle baglantı kuramıyorum.baglı dedıgı halde
> modeme ulasamıyorum. Gateway mask ve dahılı IP te sorunyok. Dns lerde
> normal. Wireles tan modem ulasamıyorum. Neyapabılırım?

 Aynı kartı ben de kullanıyorum, sorunsuz çalışıyor. Bir kaç gün önce
sürücülerinde bir kaç iyileştirme yaptım, depo adresinden pisi pakedini
indirip (72k)  en güncel pakedi kurup deneyebilirsiniz.

 http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/

 Bir de, aynı anda hem ethernet hem de kablosuz ağınızı çalıştırmıyorsunuz
değil mi ? Aynı anda 2 adet "default gateway" tanımlarsanız karşı tarafa
bağlanamayabilirsiniz.