[Pardus-kullanicilari] Pardus-1.1-Alpha3

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
4 Eki 2006 Çar 14:39:28 EEST

pardus kurulu bölümde yer kalmadıysa sistem login ekranına geldikten sonra
şifrenizi doğru  girmenize rağmen tekrar login ekranına geri geliyor. (Bana
böyle olmuştu) sonra ALT+CTRL+F1 ile komut satırına geçip root kullanıcısı
ile giriş yaptım. root iken

#pisi delete-cache

dediğimde güncellemeler için indirdiğim geçici dosyaları sildim ve

#reboot

dedim.Sistem yeniden başladı ve login ekranını geçebildim :) Belki size de
yardımcı olur.