[Pardus-kullanicilari] Pardus-1.1-Alpha3

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
4 Eki 2006 Çar 12:18:41 EEST

Arkadaslar, alpha3 yukleyen kimseden ses cikmadi. Yukleyen herkesin pardusu mu coktu :)
Ben alpha2'den sistem guncelleme seklinde yaparken saniyorum /tmp klasorumde yeterince yer olmadigi icin sistem cakti. Bilgisayar aciliyor, login ekranindan onceki karsilama ekraninda tikaniyor.
Yukleyebilenlerden geri besleme gelirse, biraz daha fikrimiz olur...

cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazdı: şimdi indiriyorum. en kısa sürede izlenimlerimi aktarmaya çalışırım. bilgilendirdiğiniz için teşekkürler. iyi günler

03.10.2006 tarihinde Selim Tavşan < selimtavsan at gmail.com> yazmış:S. Çağlar Onur'un gezegende yazdığına göre bu yeni sürüm release edildi...

http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/zangetsu/blog/2006/10/03/279/

benim merak ettiğim, şu an güncellemeleri yaptığımdan dolayı benim sistemim de
Pardus-1.1 alpha3 olarak zaten gözüküyor. yeni sürümün kurulmasına gerek var mıdır?

dahası şu andaki disk bölümlerine ulaşma gibi sorunların ortadan kalkıp kalkmayacağını
merak etmekteyim...

indirip kuran arkadaşların izlenimlerini merakla bekliyorum...