[Pardus-kullanicilari] Pisi calismiyor

basar binici spenx01 at yahoo.com
1 Eki 2006 Paz 22:39:19 EEST

Merhaba;

Pardus 1.1a2 kullanýyorum. Geçen gün "pisi"den güncelleme yaparken
internet baðlantým koptu(að kablosuyla ilgili bir sorun, pardustan
deðil) ve bir dosyaya ulaþýlamadýðýný söyledi pisi. Ben de,
güncelleme ekranýnda "iptal" tuþuna bastým. Ýptal ediliyor dedi ama
15 dakika öylece kaldý. Oturumu kapattým ve yeniden açtýðýmda
"program ekle kaldýr" çalýþmadý. Açýlýyor gibi gösterip birden
kapanýyor program, hiç hata mesajý vermeden.

Ne yapabilirim. Yardýmcý olursanýz sevinirim.

                                                 Baþta Baþar Binici
                                                 ODTÜ
                                                 Felsefe Bölümü