[Pardus-kullanicilari] Kmail ile silinen iletiler.

Koray Löker loker at pardus.org.tr
1 Eki 2006 Paz 20:03:20 EEST

Merhaba,

01 Eki 2006 Paz 11:16 tarihinde, Özgür GÖKALP şunları yazmıştı:
> Hotmail ve Gmail hesaplarımı yakın zamanda Kmail programına tanıttım ve çok
> memnunum. E-posta işlemlerim inanılmaz kolaylaştı. Ancak bir sorunum var.
> Bu program üzerinden sildiğim e-postalar Gmail ve Hotmail üzerinde
> silinmiyorlar. Yapmak istediğim şey postalarımı aldığım zaman silmek değil,
Bunun kullanıcı hatalarını arttırma olasılığına karşı dışarda bırakılan bir
yöntem olduğunu hatırlıyorum, ama yanlış hatırlıyor olabilirim.

Yine sadece hatırladığım kadarıyla Thunderbird tercih ederseniz bu seçenekle
birlikte pop3 kullanabiliyorsunuz.

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///