[Pardus-kullanicilari] Gerçekçi ol, imkansızı iste.. Re: internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

selim ok selimok at gmail.com
30 Kas 2006 Per 19:10:08 EET

Hmm geribildirim icinde varmis demekki bu özellik (en azindan ufak bir
degisiklikle bu bilgiler pardon veritabanin'a gerekli bilgilerle
birlikte yüklenebilir). Uff yahu, yokki Pardus'um karistirayim,
inceleyim. Neyse o da olur insallah. Bilgi icin tesekkürler.

30.11.2006 tarihinde Nihad Karslı <enki at r-3.org> yazmış: