[Pardus-kullanicilari] Gerçekçi ol, imkansızı iste.. Re: internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

selim ok selimok at gmail.com
30 Kas 2006 Per 18:42:48 EET

Evet söylediginiz gibi itici gelme durumu söz konusu olabilir. Ama en
azindan ben windows kullanirken böyle seylerin karsima cikmasindan
nefret ediyordum, ancak felsefesi karsilikli yardimlasma, dayanisma
olan bir isletim sistemi bana ne sorarsa sorsun düsüncesindeyim. Tipki
kaptan masaüstünün giriste ayarlar konusunda yardimci olmak istemesi,
soru sormasi gibi.( Bu söyledigim, kaptan masaüstünün bile bir parcasi
olabilir belki.) Ancak sonuc olarak herkes Pardus'un felsefesini
bilmek yada sorulari hos karsilamak durumunda degil.
Neyse umarim öyle yada böyle, pardon en kisa zamanda tamamlanirda
Pardus icin, "Her yönüyle mükemmel!" demek icin bir sebebimiz daha
olur :)

Nihad bey, geribildirim'e su an icin göz atip tekrar bakmadim, ama
simdiye kadar duyduklarim, geribildirimin kullanim sirasinda ortaya
cikan sorunlarin geri bildirimi icin kullanilacagi yönünde. Kendi
bilgisayarim ve dogal olarak pardus'um olmadigindan bakamiyorum. Uni
bilgisayarlarinda RedHat yüklü, hic olmazsa bir kismina Pardus
yükleyin diye teklifte bulundum :) bakalim kabul ederlerse
bilgisayarim olmadan Pardus'um olabilecek :D

Iyi calismalar,
Selim

30.11.2006 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: