[Pardus-kullanicilari] Gerçekçi ol, imkansızı iste.. Re: internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

Koray Löker loker at pardus.org.tr
30 Kas 2006 Per 18:28:52 EET

Merhaba,

30 Kas 2006 Per 18:20 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> mi? Evet insanlar pardon.pardus.org.tr'ye girip bu formlari
> doldursalar iyi olur, ama bir cok insan böyle bir sistemin varligindan
> bile habersiz. Üstelik haberi olsa bile bircok insan hatta belki ben
Henüz duyurmadığımız için habersizler... Bu daha iyi tanıtılacak elbette yeri
geldiğinde...

> tembellik edip bu bilgileri paylasmayabilirim. Yukarida tarif ettigim
> gibi bir betik yazmak, zor mudur, dezavantajlari var midir? Gercekten
> merak ediyorum.
deneyebiliriz elbette, ancak benim aklıma gelen bir dezavantajı, insanların
bilgisayarları hakkında böyle kayıtlar tutuluyor olmasını
beğenmeyebilecekleri... Yani tamam orada onaylıyorum / istemiyorum diye bir
ayrım yapılabilir, ancak yine de böyle bir bilgi formu oluşturabilme ve
toplama yöntemi bir çok insana itici gelebilir... yine de gerçekten
deneyebiliriz bir konuşalım, başka olumlu/olumsuz hangi yanlar akla gelecek
bakalım...

Bunu bir sakınca olarak biraz da şuradan tanımlıyorum, son aylarda sistemin
iso görüntüsü onbinlerce kere indirilmesine rağmen, güncelleme yapanların
sayısı çok fazla değil. Bunun ülkemizde kullanılan yazılımların bu şekilde
güncellenebilmesi ve bunun iyi bir şey olduğuna dair kanaatin pek oluşmaması
yüzünden böyle yaşandığını tahmin ediyorum. Çok kaba saba ve kişisel bir
tahmin ama, düşündükçe akla yakın bile geliyor.

--
Koray Löker
/// Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr ///