[Pardus-kullanicilari] Yardım

gökçe güntepe gguntepe at hotmail.com
30 Kas 2006 Per 17:50:47 EET

Keysmart marka dizüstü bilgisayar kullaniyorum.
pardus 1.1 sait faik'i kullaniyorum.
bütün donanımlarimi tanıyor yalnız
kamera tanıyor gözükuyor görüntü vermiyor
bulututu gösteriyor ama dosya gönderip alamiyorum
EN ÖNEMLİSİ
çözünürlük 800*600 görüyor
915resolutionu kurdum forumda söylenenleri yaptim düzeldi ama makineyi
kapatip açtiğimda
tekrar eski ayarlari geri dönüyor ne yaptimsa olmasi xorg.conf dosyasında
1280*800 haric diğerlerini sildim bu seferde 1280*764 olarak görüyor bu
sorunu yaşayıpta çözebilen varsa lütfen yardim edermi :( kaç günden beri
uğraşıyorum olmuyor 6 kere pardusu yeniden yükledim şimdi makine acilmiyor
tekrar yükleyeceğim pardusu da yardimlarinizi bekliyorum...

Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr