[Pardus-kullanicilari] .iso nasil açılır?

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
30 Kas 2006 Per 17:45:15 EET

Bahsettiğiniz olay tamamen illegal olup bu listede bu türden soruları sormanızı
esefle kınıyorum. Cevap veren arkadaşlarında sorudan tam olarak ne
amaçla ihtiyaç
giderilmek istendiğini anlamalarını buna göre yardım edip etmeme
kararı almalarını
dilerdim.
Yazılımlar rasgele 1veya0 ların yanyana gelmesi ile kendi kendilerine meydana
gelen şeyler değildir ve bir emek ihtiva ederler. Emeğe saygısızlık bu
listenin üyelerinin
yapacağı birşey değildir özür dilerim.