[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 10, Konu 332

Murat SANDIKCI murat.sandikci at cbox.com.tr
30 Kas 2006 Per 16:01:59 EET

Onur bey
Wirelles 3945 konusunda desteğiniz için teşekkürler
Servisi açtım fakat ağ ayarlarında bilinmeyen aygıt olarak görüyor
Başka yapmam gereken bir şey varmı ?

Ayrıca dizüstü bilgisayar olduğu için görüntü ayarlarını pardus wiki den
bahsedildiği gibi Xçözünürlük ayarları değiştirdiğimde açılmamaktadır.
Çok teşekkürler