[Pardus-kullanicilari] Adsl modem

murat yilmaz m_r_t_52 at hotmail.com
30 Kas 2006 Per 15:42:08 EET

slm
adsl modem ayarı işletim sistemi ile alakası yoktur. modemin markası modeline bağlı olarak bowser adres barına modemin ip adresini yazarsın ve modemin ayar sayfasına ulaşırsın. ADSL ayarlarını yaptıktan sonra bilgisayarın otomatik olarak internete bağlanır.

eğer ADSL modem ayarlarını yaptın ve bağlanamıyorsan . manuel olarak dns bilgilerini girersin ve internete bağlanırsın.

konuyu biraz daha açarsan sana daha fazla yardımda bulunabilirim.

saygılar, sevgiler

mrt

From: cenkyazan at hotmail.comTo: pardus-kullanicilari at uludag.org.trDate: Thu, 30 Nov 2006 13:19:09 +0000Subject: [Pardus-kullanicilari] Adsl modem

Selamlar Pardusta adsl modem nasıl tanıtım yapılır.  Ya da pardus kullananlar adsl modemi nasıl kurdunuz.

Check the weather nationwide with MSN Search Try it now!
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted