[Pardus-kullanicilari] Gerçekçi ol, imkansızı iste.. Re: internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

Koray Löker loker at pardus.org.tr
29 Kas 2006 Çar 18:11:28 EET

29 Kas 2006 Çar 17:49 tarihinde, Timuçin Kızılay şunları yazmıştı:
> Donanım bilgisini otomatik toplamak güzel birşey olur. Yeni doanım alırken
> de pardus web sitesinden pardus uyumlu donanımlara bakıp o modellerden
> seçeriz ve sonradan fazla sorun yaşamamış oluruz hem.
http://pardon.pardus.org.tr diye bir projemiz var, biraz daha yapılması
gerekenler var portalın gelişimi ile ilgili... Burada tüm kullanıcılar
kurulumla birlikte çalışan donanımları kayıt edebilirse, sonraki kullanıcılar
için harika bir kaynak oluşturulabilir.

Ancak şu anda düzenlemesi devam ediyor. kullanımla ilgili sorunlar çözülünce
duyururuz...

> Pardus mail konusunda ise ben pardus ekibinden değilim ama hemen kafadan
> onlar adına olmaz öyle şey diyorum. Bir mail server çalıştırmak hiç de ucuz
> yaratıyor, internet bağlantısı bizde hala çok pahalı, pardus ücretsiz mail
> sunucu kurmasın derim bu yüzden...
Doğru düzgün çalışan bir posta hesabı edinmek hiç de pahalı değil buna
karşılık ve projenin hedefleri ve ilgi alanları içinde böyle şey kesinlikle
yok... Sonra olacağını da pek sanmıyorum...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///