[Pardus-kullanicilari] sysinfo'da sürücü adlarý

yakup geçgel difgeo at gmail.com
27 Kas 2006 Pzt 01:14:29 EET

CTRL+ALT+F1 ile konsola geç ardından
kullanıcı adı olarak root ve ardındadan şifreni gir.
e2label /dev/sda3 PARDUS komutunu ver. Pencaere yoneticisini tekrar açınca
diskinin ismini görebilirsin.

Not: Kırmızı bölüm disk bölümünü Yeşil bölüm de diske vereceğiniz ismi
belirtiyor.
disk bölümünü görebilmek içinde fdisk -l komutunu kullanabilirsiniz.
kolay gelsin.

26.11.2006 tarihinde cihan kaya < kayacin at gmail.com> yazmış: