[Pardus-kullanicilari] sysinfo'da sürücü adları

cihan kaya kayacin at gmail.com
26 Kas 2006 Paz 22:10:31 EET

sistemi açtığım zaman burada sürücü adları "8.7G Depolama Ortamı" şeklinde.
ben bunu nasıl istediğim şekle getirebilirim? sağ tık>özellikler den ad
koyuyorum fakat sistemi tekrardan açtığımda yeniden "8.7G Depolama Ortamı"
şeklinde çıkıyor. win sürücüsüne winde istediğim adı verdiğimde pardustada o
adla görünüyor ama pardusta bunu  yapamadım. aynı boyutta birden fazla
sürücü olunca karışıklık oluyor. (zannedersem winde sürücü etiketi olarak
geçiyordu)
--
Gelecek Linux kabul eder.