[Pardus-kullanicilari] diğer diske(depolama aygıtına ) girilmiyor..

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
26 Kas 2006 Paz 00:56:30 EET

Pardon ama sanırım eski teknoloji - pardus beta serisini görmemiş bir
cevap :

Doğrusu :

Bilgisayarınız Windows yüklüyse, normal şartlar altında Pardus Beta
serisi (Beta 1 Ata ve Beta 2 Sait Faik) windows yüklü diski görür,
yazar, okur, siler.. Ek ayara gerek yok.
Bilgisayarınızda windows yüklü değilse bile o disk alanının ntfs yada
fat32 yada ext3 olması aynı işlemler için yeterlidir.

Program ekle/güncelle veya kaldır menüsünden ntfs_3g isimli paketi
yükleyin yada yüklü ise sistem güncellemesini yapın.