[Pardus-kullanicilari] diğer diske(depolama aygıtına ) girilmiyor..

Nariman Huseynov h.nariman at gmail.com
26 Kas 2006 Paz 14:46:01 EET

Bilgisayarınıza Windows işletim sistemi yüklü mu?

1. Eğer değilse, bu disk için Linux`tan format atmanız gerekir.

2. Eğer iki işletim sistemi kullanıyorsanız, Linux D: diskini sadece
okuyabilir, D: ye yazabilmeniz için ayarlarla oynamanız gerekebilir.

Pazar 26 Kasım 2006 14:00 tarihinde, virüs spam şunları yazmıştı: