[Pardus-kullanicilari] Oyunlar çok ağır çalışıyor

virüs spam virusspamster at gmail.com
26 Kas 2006 Paz 15:57:33 EET

saol kardeş güncelleştirmeleri yaptım son sürüm yüklenmiş oldu yani beta2
hem beta1 hemde beta2 yi açabiliyorum.Disk sorunu olduda oyun sorunu hala
var dediğin gibi open gl ye baktım sürücü kısmında bşunlar yazıyordu.
üretici:Mesa .....öle bişeyler
Derleyici:Mesa GLX İndirect
Open Gl sürünü: 1.2(1.5 Mesa 6.5.1

26.11.2006 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: