[Pardus-kullanicilari] Oyunlar çok ağır çalışıyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Kas 2006 Paz 15:11:08 EET

26.11.2006 tarihinde virüs spam <virusspamster at gmail.com> yazmış:

> olmuyor be selim kardeş yukarıdaki mesajda anlattım.Bibaksan...Yardımların için
> saol.Bekliyorum.

tamam kardeş,

pardus>programlar>sistem>kde bilgimerkezinde de ekran kartını bulabiliriz.
opengl yazan kısımda.

sorunun en güncel kernela sahip olmaman (diğer kısımları görmemenle ilgili)
ama şöyle bir durum var sistemi güncellemek şart. onun için yeni sürüm en
iyi çözüm.
güncelleme ile de oluyor ama tam olarak sadece hangi paketlerin ineceğini
bilemiyorum.
ilk olarak ona karar vermeliyiz. kotalı mı yoksa kotasız mı internet
kullanıyorsun?

root olarak verdiğin lspci komutunda hangi hatayı veriyor. konsol çıktısını
buraya tam olarak alabilirsek
daha iyi yorum yapabiliriz. acaba komutla neden sonuç alamıyoruz hiç bir
fikrim yok!