[Pardus-kullanicilari] AMSN ve TLS

cihan inan cihan253 at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 21:40:14 EET

usr/lib/tls1.50 olarak değiştirmiş ve bilgisayarımı yeniden başlattığım
zaman amsn ile bağlanabilmiştim. fakat şuanda tekrar bilgisayarımı actığımda
yine bana TLS kurmamı söylüyor. baktıgım zaman da kendim dizini belirtecegim
dedigimde usr/lib/tls1.50 silinmiş. yazmama rağmen şuan yeniden
baglanamıyorum amsn ile. bu her seferinde böylemi olacak ben once ekleyip
sora reboot mu edicem?

24.11.2006 tarihinde samet <carco53 at gmail.com> yazmış: