[Pardus-kullanicilari] AMSN ve TLS

samet carco53 at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 12:50:49 EET

24 Kas 2006 Cum 12:26 tarihinde, huseyin bilen şunları yazmıştı:
> Arkadaşlar
> Tek açan aMSN son güncellemeden sonra o da açılmayanların içine katıldı
> böylece 4 bölümdeki Pardus beta da Tls güncellemesi yaptığım halde devre
> dışı.İyi çalışmalar
geçmiş olsun kardeş :D

> aMSN 0.96 released!
> November 24, 2006 @ 11:37:20
> Finally, the long-awaited 0.96 release is out! It contains several bugfixes
to the release candidate, most important ones being: a) you can now send
files to Windows Live Messenger users b) the connectivity checker is a lot
more reliable. If you are upgrading from 0.95 and skipped the Release
Candidate, you will also find support for the new protocol MSNP12 (with
support for Personal Messages), enhanced webcam logs, ability to see your
contacts' display pictures in the contact list, new menus, etc... Enjoy!

amsn relase versiyonunu duyurdu. Paketleyici arkadaşlara duyurulur. belki
sorunumuz ortadan kalkar 0.96 release ile..
ama ben bekleyemem diyen arkadaşlar için daha öncede söylediğim gibi

selim Tavşan ve benim yaptığımız gibi idare edebilirsiniz
> ben de kullanıyorum. /home/selim/.amsn/plugins klasörüne sitede tlsyi
indirip
> açtım. ayrıca seçeneklerde gelişmiş sekmesinde tls nin yerini gösterdim.
(usr/lib/tls1.50)