[Pardus-kullanicilari] Ekran kartým nvidia mx400 32 mb

Murat Þenel muratasenel at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 08:36:18 EET

Evet, Eren'in söylediği gibi yanlış sürücüleri kullanıyorsunuz. Bende de
Nvidia MX400 ekran kartı var ve nvidia'nın sürücüleri ile (*-old olmayan)
sorunsuz kullanıyorum. Eğer, süsürücleri yükledikten sonra sisteme giriş
yapamıyorsanız, muhtemelen sisteminizdeki kurulu kernel sürümü ile
gub.confdosyanızdaki kernel sürümleri farklı.
Grub.conf dosyasında gerekli düzenlemeleri yaparsanız, sorun kalmayacaktır.

Kolay gelsin

24.11.2006 tarihinde samet <carco53 at gmail.com> yazmış: