[Pardus-kullanicilari] Ekran kartım nvidia mx400 32 mb

samet carco53 at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 08:13:12 EET

24 Kas 2006 Cum 07:15 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Hayır, Old sürücüler TNT2 ve daha eski kartlar için.. Wiki'de yazanları
> dikkatli okuyun lütfen.

bende de nvidia mx400 64mb var.. ve nvidianın normal paketi ile bir türlü
kuramadım şu anda nvidia-old ile bir kaç oyun dışında sorun yasamıyorum..

glxinfo |grep "direct rendering" komutunun çıktısı
direct rendering: Yes..

bu sürücülerin (nvidia-kernel nvidia-glx nvidia-tools ve
oldların )desteklediği ekran kartlarının bir listesini bulabilir miyiz...
eğer Eren Türkay'ın söyledikleri doğru ise ben yanlış sürücü kullanıyorum.