[Pardus-kullanicilari] ağ da farklı makinelerden dosya paylaş ı mı

sezgin ÿfffffffffff6ztÿfffffffffffcrk oneysezgin at yahoo.com
24 Kas 2006 Cum 05:37:54 EET

Merhabalar arkadaşalar..
 Evde iki bilgisayarın 4 port lu adsl modem ile oluşturduğu bir ağımz var. samba sayesinde ben arkadaşın widov yüklü bilgisayarından dosya okuyabiliyor ve alabiliyorum. fakat arkadaş benim dosyalara ulaşamıyor. paylaşıma açtığım dizinleri görebiliyor ama içine giremiyor.
 formda araştırdım ama çözüm bulamadım.
 tasma daki servislerde sambayı aktif yaptım, paylaşıma açılan dosyaların görülebilme ve değiştirilebilme özelliğini aktif yaptım ama nağfile bir sonuca ulaşamadım.
 yardımlarınızı bekliyorum.
teşekkürler...