[Pardus-kullanicilari] ntfs-3g diskimi gormuyor

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
23 Kas 2006 Per 21:51:51 EET

Merhaba;

23 Kas 2006 Per 21:36 tarihinde, cem sonmez şunları yazmıştı:
> "uname -a " komutunun cıktısında "2.6.18.2-59 #2" kısmı var.
> Paket guncellemelerimi biraz once yaptım.Aynı sorun hala devam ediyor...

uname -a sisteminizde çalışan kerneli gösteriyor, pisi info ise sisteminize
kurulu olanı. Yapmanız gereken  /boot/grub/grub.conf dosyası
içindeki "2.6.18.2-59" değerlerini pisi info çıktınızdaki değerlerle
değiştirmek. Son 20-30 gün içinde bu listede değişikliğin nasıl yapılacağı
bir çok kez konuşuldu, pardus wiki'de de var - eğer sorun yaşarsanız listeden
ve wiki'den de yardım alabilirsiniz.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... this is the stangest life I've ever known. - jim morrison