[Pardus-kullanicilari] Kernel güncellenmesi

Fatih Genç komuthan at gmail.com
23 Kas 2006 Per 03:14:59 EET

hayır imaj demek istemiyorum zira lib/modules altında kernel modülleride
duruyor eskisi ve yenisi olmak üzere artı bu iş nereye kadar gidecek 10 tane
kernel güncellemesi yapsak sistemde fazladan 9 tane kernel ve modul
klasörümü olacak sizce bu durum ne kadar mantıklı. Haa eğer bu bi emniyet
mandalı ise ve 3. kernel update de en eski olanı sistemden kalkacaksa size
hak verebilirim ama aksi takdirde bana mantıklı gelmiyor sisteme yeni kernel
yüklendiğinde eskisi kalkmalı

23.11.2006 tarihinde Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> yazmış: