[Pardus-kullanicilari] Kernel güncellenmesi

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
23 Kas 2006 Per 02:47:19 EET

çekirdek değilde çekirdek imajı demek istiyorsun galiba /boot/
altındaki dosyalar
sen elle bunlardan en yeni olanını /boot/grub/menu.lst içerisinde düzelt
yani
title Pardus 2007 Beta1
root (hd0,3)
kernel (hd0,3)/boot/kernel-2.6.18.2-60 root=/dev/hda4
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60
splash=silent,theme:pardus console=tty2 mudur=language:tr quiet
resume=/dev/hda3
initrd (hd0,3)/boot/initramfs-2.6.18.2-60

şekline sok ( bu bendeki en günceli olmayabilir )

eskisi dediğinin orda durmasında zarar yok kapladığı yer dışında