[Pardus-kullanicilari] Sistemde iki tane cdrom sürücü varsa pardus açılmıyor.

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
23 Kas 2006 Per 01:50:21 EET

Mevlüt KOÇAK wrote:
> Merhaba

> Kurulumda eğer iki cd sürücüde aktifse grub'tan yüklemeyi (herhangi bir
> seçenek farketmiyor) seçtikten sonra Kernelin yüklendiğine dair bir
> mesaj gelip kalıyor. Eğer ikinci sürücüyü devre dışı bırakırsam kurulum
> programı yüklenip kurulum yapabiliyorum.
>
> Bios ayarlarında seçilebiliyor. Harici sürücüden kurulumlar zaten
> sorunlu, windows sistemlerde bile sorun yaşatıyor. Dahili cdromdan
> açıyorum sistemi kurulum için..

> Kurulum yaptıktan sonrada cd sürücülerde cd olsun veya olmasın yine aynı
> [...]

Harici sürücünüz USB arabirimli mi ( Olasılıkla USB ve IDE dir!? )  ?
Oyleyse; USB 1.1 mi USB 2.0 mi ?
SATA'lı makinalarda USB yazıcı - bootable disk sürücüler ile ilgili hem
findos ta hem linuzda benim de çok başım ağrıdığı için internette çok
sürttüm.
Sorun'ların kaynağı belki ortaktır --pardustan da bağımsızdır-- diye
soruyorum.

Bekir