[Pardus-kullanicilari] Sistemde iki tane cdrom sürücü varsa pardus açılmıyor.

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
22 Kas 2006 Çar 22:25:13 EET

Merhaba

>  Pardus açılmıyor derken ne açılmıyor ? Nereye kadar ne görüyorsunuz ?
>  Kurulum cd si mi açılmıyor yoksa sistem kuruluyor kurulduktan sonra mı
> açılmıyor ?
>
>  BIOS ayarlarınızdan hangi cdrom aygıtından açılış yapılacağını
> seçebiliyor musunuz, seçebiliyorsanız her iki olasılığı da denediniz
> mi ?

Kurulumda eğer iki cd sürücüde aktifse grub'tan yüklemeyi (herhangi bir
seçenek farketmiyor) seçtikten sonra Kernelin yüklendiğine dair bir
mesaj gelip kalıyor. Eğer ikinci sürücüyü devre dışı bırakırsam kurulum
programı yüklenip kurulum yapabiliyorum.

Bios ayarlarında seçilebiliyor. Harici sürücüden kurulumlar zaten
sorunlu, windows sistemlerde bile sorun yaşatıyor. Dahili cdromdan
açıyorum sistemi kurulum için..
>  Kurulum cd sini takınca açılmıyorsa, her iki aygıta da takıp açılış
> yapılıp yapılmadığını denediniz mi ?

Kurulum yaptıktan sonrada cd sürücülerde cd olsun veya olmasın yine aynı
yerde takılıp kalıyor. Harici olan sürücüyü kapatıp bilgisayarı tekar
başlatında sorunsuz açılıyor.

>  Harici yazıcı ile ilgili açık bir hata mevcut.

Bellek taşması oluştu, daha düşük hızlarda yazmayı deneyin şeklinde bir
hata veriyor. Ama düşük hızlarda da aynı ...