[Pardus-kullanicilari] Session Manager

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
20 Kas 2006 Pzt 12:27:32 EET

Merhaba;

20 Kas 2006 Pts 11:58 tarihinde, Çağdaş Kayra Akman şunları yazmıştı:

> Bugüne kadar kulanndığım KDE'li dağıtımlarda (Fedora/PCLinuxOS/Kubuntu)
> kimse KDE'nin sıradan bir bileşeni olan bu uygulamayı çıkarmıyor. Neden
> Pardus'tan çıkarıldığını anlayamadım. Bu depolardan kurduğunuz bir uygulama
> değil, KDE kontrol merkezinin parçası olan ve KDE kullandığınızda
> kaçınılmaz olarak elinizn altın da olan bir özellik. Skype ve çokluortam
> codec'leri bile kurulu geliyorken Session Manager'ın çıkarılması KDE'den
> şaşırttı beni.

Merakımdan soruyorum, Pardus'tan Session Manager'in çıkarıldığı sonucuna nasıl
ulaştınız ?

Mert Uzbaşlı -ki size yazılan ilk cevap- session manager'a ulaşmanın yolunu
yazmış, dediklerini yaparsanız session manager çalışacak. Eğer kicker'a
applet eklemek istemiyorsanız, Alt-F2 ile "Çalıştır" uygulamasını başlatın,
kcmshell kcmsmserver komutunu yazıp enter'a basın.

Tasma (Pardus Yapılandırma Merkezi) temel masaüstü kullanıcısının ihtiyaçları
doğrultusunda sadeleştirilmiş durumda, eklenmesinin ya da çıkarılmasının iyi
olacağını düşündüğünüz uygulamaları iyileştirme isteği olarak dile
getirirseniz hep beraber tartışırız.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... there is a theory which states that if anyone discovers just exactly
    what the universe is for and why we are here, that it will instantly
    disappear and be replaced by something even more bizarre and
    inexplicable. then there is a theory which states that this has already
    happened. - douglas adams / hitchhiker's guide to the galaxy