[Pardus-kullanicilari] Session Manager

Çağdaş Kayra Akman ckakman at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 11:58:14 EET

On 11/20/06, Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com> wrote:

> otomatik çalışsın istedikleriniz için çözüm mevcut autostart depoda
> ancak çalışmasın dediklerinize ben de çözüm bulamadım.
> çözümüm şu kapatıp çıkıyorum

Bugüne kadar kulanndığım KDE'li dağıtımlarda (Fedora/PCLinuxOS/Kubuntu)
kimse KDE'nin sıradan bir bileşeni olan bu uygulamayı çıkarmıyor. Neden
Pardus'tan çıkarıldığını anlayamadım. Bu depolardan kurduğunuz bir uygulama
değil, KDE kontrol merkezinin parçası olan ve KDE kullandığınızda kaçınılmaz
olarak elinizn altın da olan bir özellik. Skype ve çokluortam codec'leri
bile kurulu geliyorken Session Manager'ın çıkarılması KDE'den şaşırttı beni.