[Pardus-kullanicilari] Pardus Autorun

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 02:36:44 EET

KDE açılışında otomatik olarak açılmasını istediğim programları (Beryl gibi)
/home/ayan/.kde/Autostart dizinine kopyalamıştım, komutlar için de bir
ara /etc/conf.d/local.start
dosyasına komutları yazmıştım sanırım çalışmıştı. tabi bu tür dosyalar
üzerinde değişiklik yaparken her zaman yedeklerini de almakta fayda var ben
xorg.conf ile fazla oynamıştım da düzeltememiştim bir ara :)