[Pardus-kullanicilari] Pardus Autorun

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
19 Kas 2006 Paz 22:02:51 EET

Bazı programları kpowersave knetstats gibi sağ tıklayıp kaldırmak
istediğinizde size kapama onayı ister onayladıktan sonra size bilgisayarı
başlattığımda yeniden başlasınmı diye sorması lazım, burda bu seçeneği erih
edebilirsiniz.
Diğer bazı programların ise yapılandırları arasında bu seçeneğin olması
gerekir.
Program baÅŸlatma iÅŸlemlerini alt F2 den yapabilirsiniz.

19.11.2006 tarihinde Cengiz Isik <necrocapo at gmail.com> yazmış: