[Pardus-kullanicilari] Kotalı ADSL

Kayra Akman ckakman at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 00:09:41 EET

Ünal Özüm wrote:
> merhaba
> rica ederim
> knemo yu kaldırmak için konsoldan sudo pisi rm knemo demeniz yeterli,
> knetstats ı başlatmak için alt F2  den çıkan çalıştıra KNetStats yazarak
> çalıştırabilirsiniz..
> aslında bilgisayar açıldığında kendiliğinden başlaması lazım,
> eğer diz üstü bilgisayarda iseniz hem kablosuz bağlantıyı hemde eternet
> bağlantısını ayrı ayrı ayarlayabilirsiniz..
> iyi geceler...
>

> 19.11.2006 tarihinde * Cengiz Isik* <necrocapo at gmail.com
> <mailto:necrocapo at gmail.com>> yazmış:

> [...]

Hangi programı kullanırsanız kullanın

http://www.ttnet.net.tr/adslkota.htm

sayfasından giriş yaptıktan sonra görebileceğiniz açıklamalardan şunu
gözardı etmeyin:

"4) NetLimiter, DuMeter ve benzeri programlarla yapılan ölçümlerle
transfer miktarınız arasındaki farklılıklar bulunabilir. Bunun sebebi,
bu programların %10-15 civarındaki TCP/IP başlık fazlalıklarını (header
overhead) ve tekrar transferleri (retransmission) hesaba katmamalarından
kaynaklanmaktadır. Neticede, sistemdeki kayıtlarınız esas alınarak
faturalandırma yapılacaktır."

Siz her zaman gerçek kotanızın %85 kadarını kullanıldığınızı
ölçtüğünüzde bağlantınızı kesin derim.

Kayra Akman