[Pardus-kullanicilari] web sayfaları ve mozilla

sacit uğur özsan sacitugurozsan at mynet.com
19 Kas 2006 Paz 04:34:09 EET

pardus 1.0'ı kullanan biri de olarak 1.1 'ATA' sürümü daha da hoşuma
gitti.

Bende buraya yazma isteği uyandıran kıvılcım ise web sayfalarını tam
olarak görüntüleyememem. örneğin haberturk.com sitesine girdiğimde tepeden
bir flash geliyor ve ekranı kaplıyor ve bir daha da düzelmiyor. Normalde o
flashların üzerine fare ile geldiğinde tamamen açılır. Ama 1.0 da ve 1.1
de aynı sorunu yaşıyorum, haberleri tam olarak okuyamıyorum.
bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.