[Pardus-kullanicilari] Almanca ve Flemenkce sorunu cözüldü mü?

selim ok selimok at gmail.com
18 Kas 2006 Cmt 15:39:54 EET

Merhaba,
gecenlerde gelistirici listesinde Pardus 2007 Beta'da bu dillerle
kurulumun, bir hata sebebiyle mümkün olmadigi konusulmustu. Az önce
hata raporlarini inceledim, sorunlar cözülmüs görünüyor, ancak Beta 2
cikmasini beklememiz gerekiyor mu, yoksa su anda Beta diye görünen
sürümü yükledigimizde (ki sanmiyorum) Almanca kurabilecek miyiz? Yoksa
beta 2'yi beklemek zorunda miyiz?

Bunun disinda, pardus'un ulusalarasilastirma projesine katkisi olmasi
icin, buradaki(almanya) bilgisayar dergilerini, pardus beta'yi (dil
sorunu cözüldükten sonra) incelemeleri ve belkide yayinlamalari icin,
bilgilendirmeli miyiz, yoksa kararli sürümü beklemek daha mi iyi olur?

Iyi calismalar,
Selim