[Pardus-kullanicilari] a4 tech webcam

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
18 Kas 2006 Cmt 12:57:59 EET

merhaba,
bende de aynı web kamerası var ve spca ile tanıtamamıştım.
onur bey bir mesaj atmıştı bu konuda.

Yanlış hatırlamıyorsam aynı kamerayla denemeler yaptım. Sisteminiz
yeni sürüm beta ise gspca pakedini kurun. En güncel çekirdek ile
bilgisayarınızı açtığınızda kameranız otomatik çalışıyor olmalı.
demiş kendileri
http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-November/008717.html
adresindeki mesajlarında...
Yani kısaca artık spca paketini iptal edip gspca paketi kuruyoruz.
Yani bir önceki mesajda verilen Nasıl pardus wikisi artık geçersiz, güncellenmeye ihtiyacı var...
Ve benim kameramı bu şekilde tanıdı...

İyi çalışmalar,
Bahtiyar